søndag 2. oktober 2011

Høstklar

Det har blitt søndag og jeg er allerede sliten. Eller skal jeg si fortsatt? Med skole og jobb kombinert jobber jeg 150%, og det er egentlig for mye. Jeg er sliten nesten hele tiden, og jeg klarer ikke sove godt om natten heller. Sjalu på livet mitt? Jeg har egentlig ikke gjort en dritt hele helgen, utenom å lage litt smykker, og selv om jeg og Sam hadde vår første anniversary i går fikk vi ikke gjort noe spesielt. Nå er jeg tilbake på jobb på tampen av helgen, og i morgen er det tilbake på skolen for siste innspurt før høstferien. Jeg skal ha med mamma på skolen i morgen for voksen sminke, på tirsdag skal Sam være med når vi skal sminke menn og på onsdag blir det orientalsk. Så er det bare to dager historie og så er det ferie! Hallelujah!

Men nok om mitt kjedelige liv. Jeg hadde litt bilder som skulle blogges før helgen, men internett streiket siste dag på jobb så det får jeg fikse i løpet av kvelden. Jeg har shoppet biiiiiittelitt til høsten i dag, fordi jeg gikk faktisk opp et lønnstrinn på torsdag! Mer penger å bruke! Muahaha! Jeg kan jo ikke gå naken heller.

fghuhhk

kjhhimage1xxl

Skjørt, bluse, jakke, belte.

Det har kommet inn mange flotte forslag på navn til nettbutikken min, men jeg har ennå ikke bestemt meg så dere kan fortsatt foreslå flere. Husk at hvis jeg velger navnet noen har foreslått får dere en liten premie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...