onsdag 5. oktober 2011

Kreativitet

I dag har vi fått leke med kreativiteten igjen, og jeg kan virkelig ikke beskrive hvor gøy det er. Det er også overraskende gøy å se hva de andre gjør når vi kan gjøre hva som helst, jeg syns det sier veldig mye om personlighetene deres. Får håpe hva jeg gjør sier gode ting om min personlighet.

Først hadde vi en 15 min challenge der vi kunne bruke en foundation og to andre produktet til å gjøre hva vi ville. Mitt ble sånn her. Kanskje litt vanskelig å se men jeg har drysset løs øyenskygge der dere ser prikker.

IMG_0315

Etterpå fikk vi 15 min på å lage en look vi fikk, og jeg fikk fjortiss. Det var utrolig morsomt, og ser jo helt for jævlig ut, men det verste er at folk faktisk går sånn! Nam, foundationskille!

IMG_0322

Marte, som dere ser på biledene sminken meg. Først sånn hu ville og etterpå som en trist klovn. Sååååå trist!

IMG_0314IMG_0323

***

Selv om de siste dagene på skolen har vært veldig kjekke, og jeg liker meg veldig godt der, så gleder jeg meg helt sinnsykt til høstferie neste uke. Jeg sitter på jobb for tusende gang og er så sliten jeg har lyst å grine. For ikke å nevne at jeg er sulten, trøtt og grusomt varm. Det var en lang dag på jobb i går, enda lenger i dag, og minst like lenge i morgen. Samtidig er jeg på skolen hver dag. De dagene jeg jobber er jeg hjemme et par timer hver dag hvis jeg er heldig, men sånn som i dag var det rett fra skole til jobb, og her sitter jeg fortsatt. Når jeg kommer hjem kjører jeg den vanlige rutinen med vasking av sminkebørster, dusj og til sengs. Ikke akkurat et spennende privatliv…

2 kommentarer:

  1. Velkommen til studiehverdagen! hehe ;) Kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver.. skole, jobb, skole, jobb.. :S Har dere høstferie..? Heldiggriser!! Det har ikke vi.. :-/

    Hva slags jobb har du..? Skjønner godt at du blir sliten. Jeg blir helt utslått de dagene jeg er på lab fra 9-14 og så går rett på jobb fra 15-20. Enda verre var det i fjor vår (da var jeg på apoteket fra 9-21. DET var TUNGT, det!!!). =S

    SvarSlett
  2. Høstferie fra skole, men desverre ikke fra jobb! Jeg jobber som kinomaskinist på Cinemateket i Bergen. Så på hverdager har jeg skole til 15 og så jobb fra 17.30 til ca. 22, men i oktober blir det veldig mye jobb fra 15 til 23, slitsomt! Men penger må jeg nesten ha

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...