mandag 3. oktober 2011

På skolen

Så her er litt bilder fra torsdag og fredag på skolen. Jeg fikk leke meg litt på torsdag, og elsket det! Jeg har det best når jeg får slippe løs kreativiteten min, og ikke måtte gjøre som noen andre forteller meg.

IMG_0280

Jeg tok en liten Black Swan på Ragnhild siden vi har holdt på med eyeliner, som egentlig er helt feil produkt å bruke til denne make-upen, men det var gøy likevel. Jeg syns den er umenneskelig usymetrisk, men læreren syns det var bra for et første forsøk.

IMG_0286

Etterpå gjorde jeg klassens resident gay enda mer homo, og han lover han skal gå på byen med leppesminken når vi reiser på klassetur til London i februar.

IMG_0290

Er det ikke delish? Utenom at stjernen er skeiv. Men det er jo han også! Jeg husker ikke hvilke lipglosser jeg brukte, men jeg skal kjøpe de en gang og skrive det da. Må jo gå sånn selv også!

Så på fredag lærte vi enkel manikyr og neglelakk med fransk tupp.

IMG_0292

Bare sånn liten fransk tupp på naturlige negler er virkelig ikke min greie, og ikke Lisabet som jeg jobbet sammen med heller. Vi var heldigvis raskest i klassen så etterpå la jeg grå lakk på henne og hun rød på meg. Perfekt måte å avslutte uken med, det var faktisk den sløveste dagen vi har hatt så langt.

IMG_0293

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...