tirsdag 11. oktober 2011

Plakaten fra min første sminkejobb!

Husker dere at jeg for noen uker siden var ute på mitt første oppdrag? Vel etter mye om og men har jeg endelig funnet plakaten jeg sminket til. Du skulle tro at Studentteateret Immaturus var flinkere til å promotere seg selv på internett, men så feil kan man ta! Når sluttet internett å være et perfekt reklamemedium? I digress! Jeg fant altså endelig plakaten på internett, men det er desverre litt dårlig bilde. Jeg har fått plakaten selv, men den er alt for stor til å komme inn i scanneren min. Men dere kan se sminken litt likevel, og det er ikke akkurat beauty. Jeg sminken de to guttene helt til høyre (ikke jenten mellom de), og jeg må innrømme at det er ganske kult å se sin egen sminke på en plakat! Tror jeg skal henge den opp på veggen på sminkerommet mitt…

316863_10150397159150126_539930125_10691440_1205085399_n

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...