fredag 14. oktober 2011

Shopping på Kvadrat

Endelig har det blitt kveld, middagen er fortært og jeg ser på TV mens Sam leser. Vi var jo som kjent på Kvadrat i dag, og jeg fikk shoppet bittelitt. Jeg hadde et gavekort på Parfymelle, og da jeg tenkte å bruke det på Parfymelle Maxim på Åsane Senter i Bergen for en stund siden ble jeg så irritert på hun som jobbet der at jeg bare gikk. Jeg skulle faktisk ikke få lov til å se på hyllene med hudpleie, men hun kunne gjerne ta frem produkter jeg ville se på. Hva skjedde med å browsing? Bitch. Skal aldri sette en fot inn der igjen! Men så var det altså denne Parfymelle, på Kvadrat, og der er det andre boller. De selger Laura Mercier der, og jeg endte opp med to koster jeg har hatt lyst på en stund nå. Jeg har aldri brukt kostene fra LM før, men det virker som et veldig bra merke. Så jeg kjøpte creme cheek colour, som er en litt mindre foundationkost en vanlig. Den er fastere og spissere enn de vanlige, og er laget med både naturlige og syntetiske hår. Den andre er flat eye liner, som er en syntetisk og veldi fast presisjonskost til å legge eyeliner eller skygge helt tett inntil vipperoten. Den er enda fastere og tynnere de skrå brynkostene som er nesten like.

IMG_0342

Er ikke det lille etuiet supersøtt? Jeg har tenkt å bruke det når jeg reiser på små turer, og bare tar med et par koster, for å slippe å skitne til sminkeveskene. Det var egentlig godteri i den, men jeg ville bare ha etuiet! Er det kleint at jeg elsker Hello Kitty? Jeg syns bare det er så utrolig søtt, og jeg eeeeeeeelsker rosa! Så jeg har fått meg denne lille HK nattkjolen også. Mens jeg likevel var der kjøpte jeg et nytt par ørevarmere, i mitt favorittmønster! Jeg er egentlig ikke glad i luer, men alle fryser på ørene.

IMG_0343

Beklager for så dårlig lys på bildene! Pappa sin leilighet er ikke akkurat perfekt for fotografering… Men nå skal jeg jobbe med shoppingguide, så alle dere kan handle sminke enkelt hvis dere er innom Kvadrat! Stikkord: NYX, Stila, MAC, Laura Mercier etc. Bare vent å se!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...