fredag 7. oktober 2011

Snow Bunny

Denne dagen har sannsynligvis vært den beste skoledagen så langt i min Face Stockholm historie! Vi har hatt historie de to siste dagene, noe jeg faktisk liker og syns er utrolig enkelt. Overraskende mange som ikke vet hvem Elizabeth Taylor er, hvordan er det mulig? Men vår nye vikar Soley gjør det enkelt å følge med, hun er så utrolig kul og litt tullete så det føles ikke som kjedelig skole å følge med på det hun sier. Men uansett så fikk vi de siste to timene i dag gjøre sminke akkurat slik vi hadde lyst, men det skulle passe til en valgfri prop vi hadde med. Jeg tok med den rosa luen jeg kjøpte i London i august, og hadde bestemt meg for å gjøre en helt rosa (favorittfargen min!) look som en slags snow bunny. Jeg ble utrolig fornøyd og fikk masse skryt. Jeg imponerte visst med mine egenskaper til beauty make-up, og vikaren vår er virkelig den jeg vil imponere. Perfekt måte å avslutte før ferien! Hva syns dere da?

IMG_0337 IMG_0339

Lisabet gikk ikke helt samme retning da hun sminket meg, men også hun imponerte Soley med sin edgy look.

IMG_0330

3 kommentarer:

  1. Utrolig fin look du lagde! WOW!

    SvarSlett
  2. Hvordan er det med betaling på den skolen? Vurderer å begynne til neste år :) Betaler statens lånekasse skolen, eller må du betale for skolen selv?

    SvarSlett
  3. Du får dekket alt av lånekassen, men du må betalte depositum på 10.000 med en gang du kommer inn, og det får du ikke tilbake av lånekassen. Jeg anbefaler å spare litt eller ha en liten jobb, for i august og januar får du utbetalt 46.000 og må betale 44.000 til skolen. men utenom penger kan jeg virkelig anbefale skolen. jeg har ikke gått der i to måneder engang, men jeg har allerede lært sinnsykt mye. vi har også noen fantastiske lærere, og jeg gleder meg faktisk til å gå på skolen hver dag

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...