søndag 30. oktober 2011

SugarySweetShop is open!

Har noen sett at nettbutikken min har åpnet? Sent fredag kveld ble de første produktene lagt ut, og holder fortsatt på, så det kommer masse mer den kommende uken. Håper dere sjekker den ut, og for å gjøre det enda mer spennende får alle mine lesere gratis frakt med koden ‘skjonnhetsbloggen’ (den er gyldig frem til neste søndag kl. 18.00 lokal tid). Trykk på bildet for å komme til SugarySweetShop!

sugary

English: My Etsy-shop is open, click the picture to check it out! Free shipping for all my readers with the code ‘skjonnhetsbloggen’ until next Sunday!

4 kommentarer:

  1. Åååh... Jeg har lyst på muffinsringen!

    SvarSlett
  2. Elsker øredobbene! Kanskje det blir en liten julegave til meg selv når studielånet ruller inn.

    Får vi noen how to's på sminkelooks snart? Du må jo vise oss hva du har lært! :D (a)

    SvarSlett
  3. Jeg glemte ta bilde av tingene jeg kjøpte før jeg dro ned til Oslo og har ikke alle med meg :( Er det greit at jeg låner bildene fra butikken for å lage ett blogginnlegg? :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...