fredag 14. oktober 2011

Utflukt!

I dag er faktisk jeg og min elskling Sam i Egersund for aa besoke min pappa. Vi reiste ned i gaar, men i dag har vi altsa vert paa en liten utflukt. Ikke i Egersund egentlig, men i Stavanger og paa kjopesenteret Kvadrat. En gang var det norges storste kjopesenter, men det er ganske tragisk lite, spesielt etter at jeg har vert paa de megastore senterne i USA. Men uansett, jeg hadde et gavekort aa bruke, og har shoppet bittelitt ekstr andre ting. Det har blant annet aapnet en Wayne's Coffee der, en kjede ala Starbucks, og deres bringeber iste var rimelig god! Ikke like god som Costa Coffee, men jeg tar alt det amerikanske jeg kan faa! Senere i kveld skal jeg vise alt jeg har kjupt, og tenkte jeg skulle lage en liten Kvadrat-guide for alle sminke-lovers i Rogaland. Det er overraskende mye spennende som lurer seg der! Men forst skal vi komme oss helt hjem og lage middag til pappa.
Sent from my BlackBerry® smartphone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...