mandag 14. november 2011

Hunger Games!

Å herreguuuud i dag morges kom ENDELIG den første hele taileren for The Hunger Games og jeg døøøør! Jeg er akkurat ferdig med bøkene og de er kanskje de best jeg noensinne har lest. Bedre enn Twilight? Jeg har ikke bestemt meg ennå! Og her er traileren og den ser så sinnsykt bra ut og den er mye mer enn jeg forventet! Forstår dere entusiasmen min gjennom tegnsettingen? Jeg forstår ikke hvordan jeg skal vente til mars, jeg holder på å tisse på meg bare av denne!

2 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg første boka til jul! Just saying.

    SvarSlett
  2. jeg gleder meg også utrolig mye nå! har bare lest den første boka, skal begynne på nr to etter eksamen (Om jeg klarer å vente, hehe..) synes hun som spiller Katniss er utrolig pen, forresten.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...