lørdag 12. november 2011

Jeg har blitt gjesteskribent hos Femelle.no

I natt kom min nye hemmelighet ut; jeg er ny gjesteskribent hos Femelle.no! De kontaktet meg for noen uker siden om å skrive “stjel looken”-artikkler for nettmagasinet deres. Er ikke det kult? Første artikkel ble publisert i natt, og dere kan lese den HER! Så dere kan stjele looken til Amber Heard med hjelp av yours truly.

femelleamber

Så jeg håper dere ikke hater den fordi jeg har aldri skrevet noe lignende før, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke har skrevet en artikkel siden jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg tror neste blir enda bedre!

4 kommentarer:

  1. Oi! Eg digge femelle!! Sykt tøft! Du e god då Kaja ;) Gratulerer!

    SvarSlett
  2. Fin artikkel! :-) Ville det kanskje vært enda bedre hvis det hadde vært bilder med?

    SvarSlett
  3. Det hadde den kanskje ja, men de ville ikke ha bilder og jeg vet ikke om jeg hadde kunnet gjort det hvis det hadde involvert så mye mer arbeid. Du har jo bildet av Amber å se etter da!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...