søndag 20. november 2011

Bilder fra mitt sminkekit!

Så jeg spurte for en liten stund siden om noen var hypp på å se sminkekitet jeg bruker på skolen og når jeg er på oppdrag, og det var god stemning så jeg tok litt bilder når jeg ryddet på sminkerommet og i kofferten i dag.

Det er noen ting som mangler, som ligner på skolen, sånn som q-tips, sprit, bomullpads, ansiktsrens, svamper og kremer. Sikker noe mer også! Men det som er i kofferten nå, som ikke er sminke er masse ansiktsservietter, nutrilett bars og håndkle. Det er også produkter jeg ikke har ennå, og andre som skal bort når kitet er komplett. Det er heller ikke så mye orden som jeg vil ha, bl.a. skal masse samles i paletter. I februar skal jeg jo reise til London på IMATS, og da vil jeg få kitet så ferdig som mulig, og da skal dere få nye bilder! Innen den tid skal jeg jo også ha hårutstyr! Og jeg som ikke har noen som helst aning om hår…

IMG_0692

For øyeblikket har jeg alt i en vanlig trillekoffert av carry-on typen. Men den er jo nesten stappfull allerede, haha! Jeg tar den ikke med meg hver dag hvis ikke jeg skal på oppdrag da, alt for stort tiltak!

IMG_0693

Jeg liker å ha alt i gjennomsiktige plastmapper så det er enkelt å se hva som er inni uten å rote gjennom alle tingene. Alt er selvfølgelig kategorisert etter type produkt!

IMG_0695IMG_0703

Masse foundations i allslags farger og concealere. En annen mappe er masse forskjellige blushers og bronzers.

IMG_0698

En mappe som ikke er så stor ennå er allslags tilbehør til basemak-up. Shimmerprodukter, pudder, highlightere og baser.

IMG_0700

Leppestifter, gloss og alt av linere. Det skal bli masse mer, men jeg gidder ikke fylle opp med leppestifter i allslags farger når jeg ikke bruker de, men det blir mer når leppestiftene skal i palett.

IMG_0697

Allslags tilbehør. Heptan, mascara, alt til falske vipper, spissere osv.

IMG_0704

Øyenskygger i masse farger!

IMG_0705

Så har du mitt elskede børstebelte! Ganske mange børster, men det ska bli maaaaange flere! Noen koster skal jeg kjøpe meg flere av så jeg har mange like, og andre må jeg ha flere av fordi det er de samme børstene jeg bruker på megselv. Min private sminkesamling og kitet skal være helt separert, så det er flere produkter jeg må ha flere av fordi jeg bruker de både når jeg sminker andre og megselv.

4 kommentarer:

  1. Så utrolig mye fint! Heldige deg!

    SvarSlett
  2. Kult! :D
    Men hvordan renser du alle produktene?

    SvarSlett
  3. Gina:

    Først av alt trengs ikke pudderprodukter renses når jeg bare bruker de på sånn en person til dagen, bakterier kan nemlig ikke overleve i pudder. Men det finnes en spray du kan spraye på for å drepe bakterier, for make-up artister som sminker mange rett etter hverandre.

    Alt som ikke er pudder tar jeg aldri rett fra boksen/tuben, jeg bruker en spatel eller enten av en børste til å spa ut litt og legger det på håndflaten for å slippe bakterier.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...