tirsdag 8. november 2011

Sminkeeee!

Herreguuuuuuud for et liv! Jeg er sliten igjen! Eller kanskje fortsatt. Det føles som om jeg har noe å gjøre hele tiden, og jeg savner lange helger og ferier. Jeg er jo på skolen hver dag, og på jobb så lenge jeg ikke er syk, som jeg klarte å bli forrige uke. Sucks to be me. Egentlig ikke.

På fredag var det date hjemme hos den lille familien som består av meg og samboeren min Sam. Vi laget tapas og så på tv, så laget han cake pops. Yum! På lørdag var jeg ute på oppdrag med andre i klassen, vi sminket en vennegjeng som skulle på halloweenfest, og etterpå sminket jeg ei venninne som feiret bursdagen sin den dagen.

IMG_0637IMG_0640

Goth og Clockwork Orange over, bursdagssminke under

IMG_0642

I går hadde vi forresten prøve i 50-tallssminke på skolen. Jeg er jo nærmest kjent for catlineren min, og i går var intet unntak! I luuuuurve it!

IMG_0645IMG_0647

Så begynte vi med 60-tallssminke i dag. Vanskelig men sååå kult! Jeg MÅ bli kjempeflink sånn jeg klarer å sminke megselv. Dere får bare se bilder hvis det blir bra, som det burde bli på fredag når vi har prøve. Men det eneste jeg egentlig tenker på er at Twilight Breaking Dawn part 1 kommer neste uke og billetten brenner i lommeboka. Jeg var på kino i går for å se The Thing (som forresten var awesome) og de viste traileren og jeg tisset nesten på megselv! Og så bruker jeg ganske mye krefter på å planlegge London i februar med klassen, og at jeg da skal shoppe til mitt sminkekit som jeg også har jobbet med de siste ukene. Vil dere se?

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...