torsdag 17. november 2011

Twiliiiiiiight!

Dette er en dag jeg har ventet lenge på! Ved mittnatt er det premiere på Twilight Breaking Dawn part 1!!!!! Jeg er über twi-hard og jeg føler virkelig jeg har ventet på denne dagen alt for lenge. Twiliiiiiiight! Loves it! Er det noen andre som skal se den? Jeg har hatt billetten liggene i vel en måned allerede, hahhahah!

Men ikke nok om det, på tirsdag leste jeg at det har kommet en Twilight-parfyme. Oooh! Når jeg leser hvilke dufter den inneholder aner jeg at den ikke passer til meg, men likevel! Twiliiiight! Jeg lurer på om den kommer på Vita, de fører jo Twilight-sminken nå. Selv om det av uante grunner ikke er den samme de selger på hjemmesidene… Hmmmm! Jeg har jo lyst å lukte på den uansett. Nysgjerrig!

splash-immortal-poster

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...