torsdag 3. november 2011

Ugg ugg Kaja med lugg

IMG_0631

Se! Jeg har fått pannelugg! For ikke å nevne at håret er det jeg kaller kjempekort. Vi sitter på skolen og ser i speilet hver dag, og jeg ble så lei av mitt samme, gamle utseende at jeg holdt på å spy. Så det ble en spontantur til den nyåpnede frisøren ved siden av skolen så fort vi slapp ut fra skolen i går. Jeg hadde tenkt litt kortere og en lett lugg, men det ble ganske mye mer, og selv om det er uvant elsker jeg det! Luggen ser skikkelig skeiv ut da, og det er fordi jeg ikke striglet den ordentlig i dag morges. Hvem trodde det var SÅ mye stress å holde en lugg på plass? Det er så lett og sundt nå, og jeg føler ikke at håret holder på å ta over kroppen min lenger. Do you love it?

IMG_0627

Kaja og Caja sier yay!

12 kommentarer:

  1. Utrolig vakkert, du er så pen :-)
    Luggen kledde deg skikkelig :)

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg kommenterer ca aldri på blogger, men dette ble syyykt fint! Hot hot hot med lugg! :D

    SvarSlett
  3. Love it! Knallfint, virkelig!

    SvarSlett
  4. Shit du var så nydelig at jeg bare må følge deg på bloglovin! Og bokmerke deg siden du skriver om sminke og skjønnhet. Yay!

    SvarSlett
  5. Dette kledde deg, virkelig! Definerer bare stilen din enda mer, synes jeg =)

    Lyst til å fortelle hva du betalte for den klippen, og hvor det er? Varierer veldig i pris og kvalitet i denne byen..

    God helg til deg :)

    SvarSlett
  6. Du passte utrulig godt lugg! Fina:)

    SvarSlett
  7. Takk L, jeg syns også den definerer meg mer nå, og den har mye mer personlighet enn bare masse hår som henger der.

    Det kostet 550 på Look frisør i gågaten. Jeg er veldig fornøyd og de som jobbet der virker veldig hyggelige. Jeg er jo åpenbart fornøyd med klippen, og jeg fikk hjelp med en gang da klippen trengte finklipp et par dager etterpå.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...