onsdag 21. desember 2011

Baby Foot

Jeg må innrømme at jeg ikke er så veldig flink til å smøre føttene mine. Ikke engang nå om vinteren når de trenger det ekstra mye. Jeg burde viiiiirkelig smøre de hver kveld, men jeg er en latsabb. Jeg tenker alltid at det ikke er som om jeg skal gå i sandaler uansett. Noen som kjenner seg igjen?

Så etter å ha vurdert det veldig lenge prøvde jeg Baby Foot for første gang forrige fredag. Jeg hadde veldig tykk og litt sprukket hud, spesielt på hælene.

Så jeg tok de her ekle posene på føttene dynket i ekkel gele. Jeg må innrømme at de var vanskelig å gå i, og anbefaler alle å ha sokker utenpå. Det sto i bruksanvisningen at det var viktig å ikke søle geleen på noe, men det klarte jo selvfølgelig jeg likevel, men ingen flekker. Så vet dere det.

Det tok ganske mange dager før jeg merket noe, og jeg var sikker på at det ikke kom til å fungere på meg, men så kom det plutselig som lyn fra klar himmel, på mandagen etterpå tror jeg. Å kalle det ekkelt er en understatement. Jeg begynte å lure på om alt jeg hadde av hud skulle falle av. Sam tvang meg til og med til å sove med sokker fordi han syns det var så ekkelt, hahaha! Jeg husker ikke om høydepunktet i flassingen var mandag eller tirsdag.

Det er altså en uke siden, og det flasser ennå litt. De første dagene var eklest, da var det død hud i sokkene og sånn. Bildet er tatt torsdag, og da var det verste forbi.

Bergen-20111215-00111

Jeg tok ikke før-bilde, det ville blitt alt for usexy. Det var så ekkelt da det sto på som verst, men jeg angrer litt på at jeg ikke tok bilde fordi det var så nasty!

Så funket det? Ingen tvil! De er veldig myke, men de plassene med tykkest hud er ikke akkurat på baby-nivå. Huden under hælene er veldig myk, men fortsatt ganske tykk. Jeg har hørt at noen må gjøre det igjen etter noen uker for optimalt resultat, og jeg tror jeg er én av de. Men de er ganske nice, så jeg gidder ikke bruke penger på det igjen med det første.

Jeg vet ikke om du skal smøre føttene mens det flasser, og jeg gjorde ikke det selv. Jeg begynte å kjenne et behov etter ca. en uke etter at jeg brukte Baby Foot da, og anbefaler folk å følge litt med.

Kommer jeg til å kjøpe produktet igjen? JA! Uten tvil min nye sommerbestevenn.

En pakke koster 199 på Vita og Cubus. Jeg har kjøpt produktet selv.

2 kommentarer:

  1. Tenkte å kjøba den t pappa :D Men vettsje. Trur han komme t å FREAKA.

    SvarSlett
  2. Hadde tenkt til å prøve selv,men tror føttene mine var værre enn dine,så tror ikke det hadde funket så godt. Fant fotkrem med glykolsyre i,og det funker fett=)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...