lørdag 17. desember 2011

Colours from the Capitol

Har dere sett at China Glaze skal produsere en kolleksjon inspirert av Hunger Games? Det har sirkulert på internett i noen uker, men jeg så det først i går. Jeg ELSKER Hunger Games! Jeg har lest bøkene i sommer, og gleder meg som et lite barn til den første filmen kommer i mars. Det blir årets film 2012! Sammen med nyhetene har set sirkulert flere forskjellige bilder, men dette skal være det siste. Det ser uansett ut som om fargene er de samme, det er bare navnene som har forandret seg. Kolleksjonen heter ‘Colours from the Capitol’, og jeg ser mye fint! ‘Riveting’ ser jo eksepsjonelt magisk ut! Det skal komme mer informasjon i januar, og kolleksjonen slippes 1. mars.

hunger games polish china glaze

1 kommentar:

  1. Oooh, tror iallefall jeg må få tak i Electrify og Luxe and Lush :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...