tirsdag 20. desember 2011

Effie Trinket for China Glaze

Nytt promobilde fra China Glaze sin Hunger Games kolleksjon som kommer på nyåret!

Jeg er ganske sikker på at dette er det første ordentlige bildet vi får av karakteren Effie Trinket, og jeg syns det ser rimelig bra ut. Spesielt siden jeg elsker rosa! Jeg gleder meg så fælt til den kommer på kino, det burde ikke vært tillatt!!!

De som ikke har lest Hunger Games ennå burde gjøre det NÅ! Det er tre bøker, og kanskje de beste jeg har lest i hele mitt liv. Jeg innrømmer det, bedre enn Twilight! Jeg gidder ikke å skrive masse om hva de handler om, men dere kan lese litt her. Effie er en av karakterene fra ‘The Capitol’ der alt er beyond over the top og smakløst and then some. I bøkene er en trend å farge hele huden i en eller annen crazy farge, men det er det eneste jeg ikke tror de kommer til å gjøre i filmen. Jeg tror kanskje hele Effie er rosa i bøkene, men jeg er ikke sikker, det er så lenge siden jeg leste den første. Noen som husker?

china glaze hunger games effie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...