søndag 4. desember 2011

Face-jentene på byen!

I går var jeg på et slags julebord me klassen og hadde det kjempegøy. Det var bare sånn halvparten som kunne være med, men vi hadde det koselig likevel. Vi spiste på Friday’s, og hadde kanskje et par cocktails for mange. Men hallo, Friday’s lager awesome cocktails!

Etterpå tok noen av oss turen på Feliz. Jeg hadde aldri vært der før, men hadde hørt at det var ganske nice, litt snobbete, men mest folk i midten til slutten av 20-årene. Vi kom jo gratis inn, pene jenter som vi er. Perfekt trodde jeg. Men nei! Vi hadde det veldig koselig først, selv om det var mange freaks der. Det pleier jo å være rimelig enkelt å avfeie enkle mannfolk, men i går var det et par for mange som ikke tok hintet! Det var en ekkel og beyond drita fyr som var fram og tilbake til bordet våres hele kvelden, men han forsto virkelig ikke at ingen ville ha han der. Til slutt begynte han å ta på oss, og da vi til slutt gikk fordi han var så ekkel begynte han å klå meg på rompa! Jeg skrek litt til han, men han var virkelig borte, sannsynligvis rusa på mer enn alkohol for å si det sånn. Det var så nasty, og jeg kunne nesten kjenne de ekle små hendene hans på rompa mi resten av kvelden! Jeg prøvde å få vaktene til å kaste han ut, men det virker som om de ikke hadde tenkt å gjøre en dritt! Heldigvis kunne min elskling hente meg, og han tok meg hjem i sin varme bil til bagels og ‘Jerseylicious’.

Men nok om teite ting! Jeg tror alle har hatt ekle opplevelser på byen. Jeg tok faktisk litt bilder! Jeg følte meg skikkelig heit, og var mer fornøyd med både sminke og hår, men jeg ser så huuuge ut i forhold til de små og slanke jentene i klassen! Jeg vil være red-head Barbie for faen!

IMG_0764IMG_0762IMG_0760IMG_0771IMG_0772

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...