søndag 11. desember 2011

Glitterfy your christmas!

Jeg har klaget mye over hvor lite glitter det er å finne på julepynten i Norge, men jeg har funnet meg en superenkel metode for å drepe alt jeg eier med glitter. Det er så enkelt at jeg droppet å ta bilder av prosessen, fordi dere trenger det ikke engang!

Her er alt du trenger: Glitter, hårspray, og noe du vil ha glitter på.

IMG_0813

Hårspray er jo noe alle har hjemme. Vil tro det er ganske samme hvilken type du bruker, men den jeg brukte er ganske våt. Glitter kan kjøpes på ca. alle hobbybutikker i landet og på internett. Julepynten jeg har glitret kjøpte jeg i et sett på IKEA, det er samme hvilken farge det er fordi glitteret vil dekke uansett (selv om det sikkert ikke er optimalt å legge rosa glitter over noe svart).

Dere ser hvor dette går sant?

Ta tak i pynten du vil ha glitter på, helst en del som ikke skal ha glitter på seg. Spray hele med hårspray, og dryss på glitter. Pass på å dekke alt med glitter, men hvis du likevel får flekker kan du bare vente litt og gjøre det igjen på de plassene det trengs. Jeg anbefale å bruke et underlag som avis eller et blad, fordi da kan du helle alt glitteret som faller utenfor i en boks igjen etterpå, i stedet for å bare støvsuge og kaste det. Fordi det drysser over alt!

Idiotisk enkelt, og du kan få pynten akkurat slik du vil ha den! Her er noen av tingene jeg har gjort så langt. Fortell meg hvordan det går for dere!

IMG_0815

DSC_0179

DSC_0222

DSC_0223

4 kommentarer:

  1. Stilig :) Er det holdbart?

    SvarSlett
  2. Jeg vet ikke om det holder i mange år, men hårspray er jo en slags lim. Mine har holdt seg veldig fine så langt, selv om jeg har flyttet på de, men de henger jo for det meste bare på juletreet, hehe

    SvarSlett
  3. Shit, det er jo GENIALT. Takk for tips.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...