lørdag 24. desember 2011

God jul!

God jul alle mine kjære lesere! Jeg håper alle som skal feire i dag får det veldig fint, og det er vel noen som allerede har begynt! Jeg skal straks gjøre meg klar selv, og Sam står akkurat nå i dusjen. Vi skal snart ut til søskenbarnet mitt og der skal nesten hele familien til pappa. Det er lenge siden vi har vært så mange på julaften, så det kan jo bli interessant! Heldigvis er det masse gaver til meg. Den beste gaven fikk jeg allerede i natt, da Sam overrasket meg med å plutselig stå midt i stuen! Han skulle egentlig kjøpe ned i dag morges, men han hadde fått fri tidligere og plutselig, litt over ett i natt, sto han bare der. Jeg ble så glad jeg begynte nesten å grine! Jeg haaaaaater egentlig overraskelser, men det var awesome.

Så god jul alle sammen! Håper alle spiser seg feite, eller i det minste koser seg så mye de vil!

christmas-jumper-merry-christmas-pink

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...