mandag 5. desember 2011

It’s Pamela, darling!

IMG_0737

Var det noen som begynte å lure på om jeg hadde forstørret leppene? Ikke ennå, det er selvfølgelig bare sminke for nå. Den ene 90-talls looken var nemlig Pamela Anderson, og da handler det jo om alt for store lepper, og en ugly smokey eye. Jeg har fått sansen for leppesminken da, og når jeg går ut har de tendens til å bli større for hver gang jeg fikser de. Jeg syns det er sexy på meg, da!

 

Syns dere jeg ligner? Jeg må være ærlig å innrømme at jeg syns Pamela er ganske kul. Nå er nesten alle kjendiser en slags karakter mer enn et menneske, men da Pamela gjorde det var det ikke like vanlig. Nå gjør alle kjente personer det, det er vel ingen som tror Lady Gaga er en ekte person? De har bare tweaket hennes image for å kunne markedsføre henne best mulig. De er faktisk normale mennesker. Forstår dere hva jeg mener? Marilyn Monroe gjorde det, og mange syns Pamela er 90-tallets Marilyn.

2 kommentarer:

  1. pamela er pen, men har GYSELiG sminke *blæh*

    SvarSlett
  2. Sykt! Veldig bra sminka! Ser faktisk ut som om du har forstørra lepper! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...