lørdag 10. desember 2011

Jul hos meg

Jeg eeeeeeeeelsker jul! Dere vet det sant? Jeg begynte egentlig å pynte for to uker siden, jeg klarte ikke engang vente til første søndag i advent! Men jeg skal jo snart reise hjem, Sam også, så jeg ville nyte julen i leiligheten vår så lenge som mulig. Juletreet kom til og med forrige søndag!

Jeg trodde alltid at jeg hadde så masse julepynt, men jeg har egentlig bare hatt små leiligheter! Jeg føler vi har aaaaaaalt for lite pynt her, og det irriterer meg at det ikke ser ferdig ut her. Jeg har laget litt julepynt, men føler jeg burde lage mer. Det er ikke koselig nok! Jeg syns ikke det føles ordentlig som jul. Snøen hjalp litt, men nå er det bare slaps og is igjen. Som jeg hater.

Her er litt av pynten vår, og selvfølgelig juletreet. Det er ikke nok glitter på det… Drømmetreet mitt er så stappet med rosa og glitter at du ikke engang kan se grønt. Om et par år kanskje?

DSC_0174DSC_0215 DSC_0226DSC_0188DSC_0172DSC_0173DSC_0186DSC_0212

Speaking of ikke nok glitter… I Norge er det overraskende vanskelig å finne julepynt sprengt i glitter, så jeg bestemte meg like greit for å lage litt selv! Jeg skal vise dere hvordan du kan gjøre det selv i morgen, på en superenkel måte med ting du finner over alt (og kanskje allerede har). Her er et par bilder av pynt jeg har glitret selv.

DSC_0222DSC_0223

Nok bilder for nå? Jeg skal snart ut og sminke ei jente. Veldig greit siden jeg akkurat fant ut av kontoen står 900kr i minus… Beyond tragisk, og likevel meg i et nøtteskall. Har dere pyntet til jul? Link meg hvis dere har blogget om det, jeg vil se bilder!

5 kommentarer:

  1. Du har hello kitty kalender!!!!! Hvor har du kjøpt denne? Vil ha!!

    SvarSlett
  2. Hvor fikk du tak på glitterreinsdyret?? Det er jo superfierce.

    SvarSlett
  3. Så utrolig fine bilder ;-) God stemning!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...