torsdag 1. desember 2011

Julegaver til meeeg!

Endelig har det blitt desember!!! Jeg eeeeeeelsker jul, og nå som det er desember er det liksom lov å virkelig planlegge og pynte til jul. Ikke bare er det første kalenderluke, men for meg er det også lønningsdag. Jobbet min er idioter til å betale all lønn, men det virker som om jeg endelig har fått alt denne gangen. Masse inn på konto ihvertfall! Så da er shoppingen igang! Første julegaven ble bestilt hjem nå nettopp. Men jeg har også kjøpt litt gaver til megselv. Dere husker kanskje mitt Pan10 prosjekt. Det er veldig lenge siden jeg har skrevet noe, og det er fordi jeg har glemt å nevne at jeg fullførte en rens fra La Mer og en hårkur fra Joico samme dag, og faktisk er ferdig med det som ble Pan11. Premien min var at jeg kunne unne meg en awesome julegave. Men dere kjenner jo meg, det ble mange awesome! Ikke så veldig store da. Her er hovedgreiene, jeg kjøpte også litt julepynt og greier til å lage accessories med. Trykk på bildene for å komme til de respektive sidene.

il_570xN.225012023

il_570xN.186462842

image4xxlvbnm

bhbjbj427887-0014_1

Jealous?

4 kommentarer:

  1. Pent! Særlig den blå kjolen.
    Hva slags jobb har du? Måå snart skaffe meg en jobb slik at jeg kan unne meg noe fint. Studentbudsjett<3

    SvarSlett
  2. Ooh, den blå kjolen var kjempefin. Kunne absolutt tenke meg noe sånn selv. Og skoene! Har noen liknende, men med lav hæl. Det er jo en god grunn til å kjøpe enda et par, bare med høyere hæl!

    SvarSlett
  3. Åhhhh, det Barbie-smykket var jo til å dø for!!!

    SvarSlett
  4. Lisa: Jeg jobber som kinomaskinist på Cinemateket i Bergen. Jeg kunne foreslått at du burde spare, men jeg vet hvor umulig det er med et så komisk lite stipend som vi får. Masse jobber der ute da, ikke gi opp!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...