mandag 12. desember 2011

Julegavetips fra HQhair.com

Jeg er kanskje nesten ferdig med julegavene, men jeg har fått det for meg at mange ikke engang har begynt! Så jeg tenkte jeg skulle lage en liten serie fremover, med julegavetips fra favorittbutikkene mine. Vi tar nettbutikker først, men hvis det blir bra lager jeg om vanlige butikker også.

julegavebannerI dag skal jeg ta for meg HQhair.com. De har en flott nettbutikk med stoooooort utvalg og sender gratis til Norge. De selger alt fra Urban Decay, RedKen, Stila, Essie til NARS, OPI, Decleor og Xen-Tan. Litt dyrere enn andre nettbutikker, men de er noen av de eneste i verden som sender NARS til Norge!

hqhairxmastips 

1. Nars Arabian Nights Eyeshadow Trio / 2. OPI Dynamic Duo (flere farger på siden) / 3. Essie Shine of the Times Nail Polish / 4. Urban Decay Naked Palette (mitt ultimate julegavetips til jenter!) / 5. Moroccanoil Nourishing Travel Kit / 6. Stila Girl Beach Palette (flere farger på siden)

1 kommentar:

  1. så mange fine tips ;-) Skulle gjerne hatt flere av disse tingene selv, hehe.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...