søndag 18. desember 2011

Julegavetips fra Nelly

Nå er jeg hjemme i Egersund, og det betyr PC uten Photoshop. Kleint. Jeg vurderte å kjøpe Photoshop, men vet dere at det koster 7000kr??? Herregud for en syk pris! For et jævla program! Det burde ikke være tillatt. Anyways, ingen Photoshop, men jeg prøver å gjøre det så fint som mulig likevel.

julegavebanner_thumb[2]Jeg hadde lyst å lage guide med flere nettbutikker, men siden det er såpass nærme julaften blir dette siste nettbutikk, og jeg anbefaler å handle innen i morgen, 19. desember, fordi de lover levering innen julaften hvis du handler innen den tid. Det blir sannsynligvis bare en guide til, og jeg tenkte at det skulle bli en Vita eller Cubus guide, siden det sikkert ikke er en by i Norge som ikke har en av de to butikkene!

Håper folk blir ferdige med julegavene snart, så dere kan slappe av! Hvis noen lurer på hvordan jeg velger ut hva som skal være i guidene, så er det hovedsakling ting som jeg syns er søte og kunne tenkt meg selv, evt. allerede har og er veldig fornøyd med, hihi.

 

206226-0108nails inc rainbownelly palette

1. Tigi Bed Head Small Talk / 2. Nails Inc. I Can Paint a Rainbow / 3. 88 øyenskyggepalett

too faced springremington rollerstoo faced leopard

4. Too Faced Spring Set / 5. Remington Hair Rollers / 6. Too Faced Leopard Love Bronzers

P.S. Nelly har akkurat nå gratis frakt, og hvis du liker de på Facebook kan du få 100kr i rabatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...