lørdag 24. desember 2011

New Year’s Eve

Nå er det egentlig julaften! Jeg har stått på de siste dagene med vasking, rydding, shopping og min venninne Anna som jeg nesten aldri får se. Men jeg tok meg en liten tur på kino i kveld for å se ‘New Year’s Eve’ som jeg syns så skikkelig søt ut.

Og det var den! En av de beste romantiske komediene jeg har sett på utrolig lenge. To timer der jeg grein og lo om hverandre med mange vakre og et par veldig triste historier. Anbefaler alle som liker feel good-filmer å se denne i romjulen. Det er slettes ikke ofte det kommer en så hjertevarm film på kino. Gå og se!

Jeg fikk ærlig talt et helt nytt syn på hele denne nyttårsaften-feiringen som folk elsker så fælt. Jeg har egentlig aldri likt dagen, og de siste årene har jeg vært alene hjemme overraskende mange ganger fordi ingen har invitert meg noen plass. Og jeg syns folk feirer som villmenn og jeg har egentlig aldri likt å gjøre så stor greie ut av dagen. Men denne filmen ga meg et nytt syn, at feiringen er for å feire det helt nye året. Et nytt år som er et blank lærret, alle er uskyldige og alle dumme små ting er glemt, så du kan gjøre året til akkurat det du vil! Jeg må innrømme at jeg gleder meg litt mer til nyttårsaften i år, og spesielt siden jeg skal være med Sam for første gang!

New-Years-Eve-Movie-Poster-2011

Nå skal jeg snart legge meg, og i morgen kommer Sam til Egersund for å feire med meg og familien min! Yay! Det ser ut som om det er overraskende mange gaver til meg i år, Kaja likes! Men før det blir gaver i morgen må jeg vaske litt her, vaske megselv, kjøpe en siste julegave og selvfølgelig se ‘Tre Nøtter til Askepott’ (som Sam aldri har sett før!). Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...