lørdag 31. desember 2011

Nyttårsaften er her!

Nyttårsaften er her! Det er helt utrolig å tenke på hvor fort dette året har gått. Jeg merker virkelig at jo eldre jeg blir jo fortere går årene. Jeg er fortsatt syk, men jeg har komt meg til Sandefjord for å feire med Sam og familien hans. Han er desverre på jobb akkurat nå, men jeg har nettopp vært en liten tur i byen for å handle nødvendige ting. Og noen ikke fullt så nødvendige… Hehe! Dere vet hvordan det er! Jeg ble veldig skuffet da jeg skulle på Vita og fant ut at de ikke hadde butikk på Hvaltorget! Er det mulig? Jeg klarte å knuse forrige neglefil, og måtte i dag ta til takke med en fra H&M… Does not like!

IMG_0897

Jeg kjøpte en kjempesøt pysjamas på Gina Tricot (fant den på halv pris), to glitterbelter på Lindex (det svarte er til i kveld), hårstrikker og neglefil, hårbøyle fra barneavdelingen på H&M (også til i kveld), enda mer Ibux og en My Little Pony-leke fra McDonalds.

Det har også blitt litt shopping på eBay, hihi. Jeg har eeeeegentlig ikke så god råd, men jeg syns jeg fortjente bittelitt. Jeg har jo vært så snill jente i år! Når det kommer til shopping er jeg alltid hektet på forskjellige ting som på en måte blir prioritert, og akkurat nå er det ganske åpenbart hudpleie og neglelakk. Gleder meg til alt kommer, å få pakker i posten er kanskje noe av det beste jeg vet. Håper bare postkassen blir fikset til den tid… Det ble blandt annet:

$(KGrHqJ,!gwE6266u- dBO8Yec)7ww~~60_3skinfood black egg pore foundationskinfood kiwi yoghurt

maybelline baby lips     opi nicki minaj pink friday    nerds polish

Etude House Bee Happy fuktmaske, Skinfood Black Egg Pore Foundation, Skinfood Kiwi Yogurt maske, Maybelline Baby Lips leppepomade, OPI Nicki Minaj Pink Friday neglelakk og et neglelakksett som dufter Wonka Nerds (jeg kjøpte den siste)

Nå skal jeg se bittelitt Stargate SG-1 og så er det vel på tide å gjøre seg klar for i kveld. Vi skal bare være hjemme og spise kalkun, men siden jeg sminker meg så skjelden (vi bruker ikke sminke på skolen, vi blir jo alltid sminket) går jeg alltid all out når jeg har muligheten! Skal se om jeg ikke rekker å blogge litt mer før festelighetene starter.

I mellomtiden kan jo folk fortelle meg hva deres planer er i kveld?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...