mandag 19. desember 2011

Personlig

Etter mye om og men har jeg bestemt meg for å fjerne det forrige innlegg mitt. Det ble ikke så velformulert i kampens hete, og det er åpenbart at folk har misforstått poenget mitt. Men det er fortsatt noe jeg har tenkt på veldig mye, og det stammer nok fra at make-up artist ikke er en beskyttet tittel. Jeg tror mange kan forstå hvor frustrerende det er å ta et utdannelse, men så er det ikke en beskyttet tittel, så hvem som helst kan kalle seg det. MEN det er folk som jobber for at vi skal få en egen tittel, og den dagen gleder jeg meg til.

Hvis dere syns jeg er superbitch nå og aldri vil lese bloggen min så er det helt greit for meg. Innlegget kom fra MEG, og dette er faktisk min blogg der jeg skriver det jeg vil. Jeg tror alle forstår at personlighet og ferdigheter og en hobby ikke henger sammen. Jeg tenkte bare jeg skulle vise mer av personligheten min, men det ble visst dårlig mottatt. Alle som kjenner meg vet at jeg er kjempesnill, men kan være bitch når jeg vil.

***

Over til noe annet. Jeg har akkurat blitt intervjuet av lokalavisen i Egersund, Dalane Tidende, og det kommer et stort intervju med meg om bloggen og mitt fremtidige yrke i avisen på onsdag! Skal ta bilder dere når det kommer, for jeg skal jo kjøpe en hau med utgaver så jeg kan spare de for alltid i ‘kajaboksen’. Hadde selvfølgelig sminket meg helt purrrrrrfect!

image201112190004

7 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Fin sminke her! Gleder meg til å lese intervjuet (for du legger vel ut link, evnt scanner ?). Jeg leste innlegget, men tok det ikke slik som hun på første kommentaren gjorde. Jeg tror mange egentlig var enig med deg, som meg, men derfor ikke kommenterer. Synes folk tar ting litt for personlig, og synser mye.....

    SvarSlett
  3. Tusen takk for støtten. Jeg merker at det av og til er vanskelig å være velformulert når det er snakk om følelser. Jeg er glad ikke alle misforsto, og jeg mente aldri å såre noen. Men tror også folk tar for mye personlig, og synser mye, men de får bare gjøre det og heller hate meg.

    SvarSlett
  4. Fikk ikke leste kommentarene på det forrige innlegget, men det er helt klart og tydelig at det du sier gir mening. Alle andre som er uenige har dessverre feil og kan bare gi faen egentlig. (Og i tillegg skrev du jo at det er DIN mening.) Synes du skal legge ut innlegget på nytt! Viktig at folk vet hva som er faktisk er fakta når det gjelder dette. Og hva har det om at du er under utdanning med saken å gjøre?

    SvarSlett
  5. Forresten, tipper hun øverste her er en av de du "fornærmet".

    SvarSlett
  6. Det er bare det at det er litt latterlig at u skal komme her å rakke ned på folk bare fordi du har studert et halvt år. Det var jo selv en salgs "hobby" for deg før du bestemte deg å begynne på Face.
    Bare fordi noen studerer der og får den titellen så betyr det ikke at du er mer verdt eller flinkere enn noen som ikke har studert.
    En i familien min studerte ved samme skole i Bergen i fjord. Og skolen er ikke noe å skryte av for å si det sånn. Ho var ikke så fornøyd. Skolen skryter på seg for mye som de ikke lever opp til. Ikke så veldig proft.
    Selv om ho ble skrøtet opp i skyene av lærerene.

    SvarSlett
  7. Vel det er åpenbart at du er en av de som ikke forstår poenget mitt

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...