tirsdag 6. desember 2011

Semifinalist som årets skjønnhetsblogg!

vixenblogsemi

Herregud, jeg er i semifinalen til å bli norges beste skjønnhetsblogg på Vixen Blog Awards 2012! Jeg er helt satt ut! Ikke bare har noen vært så utrolig snille at de har nominert meg, men en fagjury har vært med å bestemme at jeg er en av de aller beste. Sykt! Jeg aldri trodd dette kunne skje! Men nå har jeg blod på tann og vil komme til finalen! Så jeg håper dere vil stemme på meg, og gjerne mange ganger! Jeg setter så utroooolig pris på alle dere, mine elskede lesere!

vixenblogsemi2

Sånn! Nå har dere ingen unnskyldning til å ikke stemme på meg! Trykk HER eller på bildene for å komme til siden, og husk at du kan stemme på meg hver gang du åpner vinduet på nytt. Do it!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye Kaja! Det fortjene du!

    SvarSlett
  2. Emh ... Nei.......:W

    SvarSlett
  3. Takk, Anna! Love you!

    Som om jeg bryr meg om hva en anonym drittunge betyr, alle vet at folk som legger anonyme kommentarer bare er for pinglete til å vise hvem de er!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...