torsdag 29. desember 2011

Suget er tilbake

De som har følget bloggen lenge husker kanskje at jeg hadde et aldri så lite shoppingproblem i vår? Jeg shoppet sminke som ingen morgendag, og jeg vil helst ikke tenke på hvor mye penger jeg brukte… Men så forsvant det da jeg begynte på skolen. Kanskje hadde jeg bare gått litt lei av å ha så mye nytt hele tiden (jeg fikk jo aldri brukt mesteparten) eller kanskje det var fordi jeg hadde sminke opp til halsen hele tiden på skolen. Den lille sminkeshoppingen har blitt nødvendige ting som jeg har gått tom for, eller ting til skolen.

Men nå er det faenmeg tilbake! Jeg har smakt litt på det de siste dagene, men i dag kjenner jeg suuuuuget i hele kroppen! Plutselig er det så mye fint jeg bare måååååå ha, men jeg har jo ikke penger! Jeg har sett gjennom hele min favorittbutikk på eBay for koreansk sminke og skjønnhet, og funnet sikkert 50 ting jeg vil kjøpe. Jeg vet ikke om jeg klarer å la være å bare kjøpe bittelitt når lønna kommer, selv om jeg skal spare til IMATS

Jeg vandret litt målløst rundt i Haugesund i dag på fine ting jeg kunne bruke mine siste kroner på, men fant egentlig ikke så mye. Jeg ønsker vi hadde finere ting her, og at vi ikke måtte vente i et år når Maybelline kommer med fine ting i USA. Så det ble med to neglelakker (en rosa fordi jeg elsker akkurat den fargen og vil ha den på lager, og en gul fordi jeg nå innser at jeg trenger Chanel Mimosa), en negleklipper, hårklemmer og et par med favorittvippene mine (siden jeg klarte å glemme alle i Bergen). Ikke så veldig spennende…

IMG_0895

Er det noen andre som sliter med dette her? At det bare klør i fingerene etter å kjøpe. Hvordan takler dere problemet i så fall? I need help…

1 kommentar:

  1. Jeg hadde skikkelig opprydning i dag og kastet to fulle bæreposer med kropp, hår og hudpleieprodukter som ikke har blitt brukt. MANGE impulskjøp, bomkjøp og produkter jeg har fått. I morgen står sminkesamlingen for tur, gruer meg allerede, men finner trøst i at det betyr at jeg kan shoppe mer ;) Jeg eier ikke impulskontroll når det gjelder sminke for å si det fint, jeg bare MÅ ha, spesielt neglelakker!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...