mandag 26. desember 2011

Syk

Å si at jeg føler meg crappy er ukens understatement. Da jeg våknet i dag morges følte jeg meg helt jævlig, og så langt ser jeg ingen forbedring. Dette er en kjip nok dag i seg selv siden jeg har sagt farvel til både Sam (ser han heldigvis på torsdag da) og pappa (jeg er skikkelig pappadalt, og nå ser jeg han bare sånn 5 ganger i året). Er det ikke fælt nok å være syk hjemme? Syns synd på megselv her jeg sitter på bussen på vei til Karmøy, der jeg skal besøke mamma i noen dager. Jeg blir skikkelig barnslig når jeg blir syk egentlig, så det blir digg å ha mamma til å passe på meg, hehe! Skal blogge om en sweet concealer i morgen hvis jeg føler meg bedre! Hjelper sikkert med litt sjokolade…

image201112260002

3 kommentarer:

  1. Oi. God bedring. Håbe isje d va någe du spiste hos åkke..

    SvarSlett
  2. Trur ikkje mat kan gjør meg forkjøla! Va nok Sam som smitta meg

    SvarSlett
  3. God bedring! Kos deg masse i romjulen og lad batteriene til et nytt, spennende år =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...