lørdag 3. desember 2011

Team Khloe!

khloe-k-gym-makeup__oPt

Tidligere denne uken stakk Khloe Kardashian (min favoritt-Kardashian) på treningssenteret, sans sminke. Hva er spesielt med det? Ingenting egentlig. De færreste har på seg sminke når de skal trene, og det inkluderer hollywood-stjernene. Khloe ser helt normal ut uten sminke, spør du meg. Litt grå hud og slitne øyne er noe de fleste kan kjenne seg igjen med, og det er ikke som om mennesker som er i søkelyset tilfeldigvis ser perfekte ut uten sminke.

Men etter dette bildet ble lagt ut har det altså blitt skrevet masse stygge ting om Khloe, bl.a. at hun liksom er stygg. Jeg forstår ikke hvorfor folk bruker kreftene sine på å slenge stygge ting på internett, spesielt ikke om noe som er helt normalt! Men Khloe er awesome, og kom fort med et svar som jeg syns er så flott at jeg må dele det med dere!

"Some people are so stressed trying to be perfectly flawless…but I'm so HAPPY to be perfectly flawed. Haters are like crickets; they make a lot of noise you can hear but you never see them, then you walk right by them and they're quiet.

"People will hate you, rate you, shake you, and break you. But how strong you stand is what makes you. Its crazy 2me that if I dont go 2the gym I get judged. If I do go I still get judged. Yes, when u work out u sweat, get red…This is why I live for me and not for anyone else. You learn quickly that you will NEVER make everyone happy in life. But I am happy"

Det er kan være vanskelig å stenge ut ‘haters’, det vet jeg selv fra erfaring, men det er viktig å huske at det de sier ikke betyr en dritt! Noe for alle å tenke på. Go Khloe!

1 kommentar:

  1. Teit å bruke så mye krefter på å dizze andre synes jeg! Hun så veldig annerledes ut da, men det er jo fordi vi er vant til å se henne med masse sminke. Alt skal nå alle bry seg om og.. Jeg synes nå det er fint at hun gjør som alle andre, og da synes jeg hun skal få gjøre det uten at alle bryr seg også

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...