søndag 1. januar 2012

2012

I dag har vært en overraskende sløv dag, selv om jeg bokstavlig talt bare hadde en dråpe alkohol i går. Var i seng rundt halv ett, så ikke akkurat store partyet her. Jeg er fortsatt i Sandefjord og det ble masse god kalkun sammen med familien til Sam. Jeg har akkurat hatt en litt for lang siesta, og jeg syns jeg får lov til å bruke dagen på samme måte som om jeg var på fylla i går, hehe!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha et nyttårsforsett, jeg har aldri det og jeg syns det egentlig er litt teit fordi jeg har aldri møtt et eneste menneske som har holdt et forsett. Men så kom jeg fram til noe i går kveld, som jeg kanskje kan kalle et nyttårsforsett likevel, og det er at jeg vil gå ned i vekt. Det var egentlig helt jævlig å gå inn i et nytt år og føle seg feit og rett og slett disgusting til et nivå der jeg egentlig ikke vil se megselv naken i speilet. De som har lest oppsumeringen for 2011 har fått med seg at jeg har gått veldig mye opp i vekt i år, sikkert 15 kg og en av grunnene er at jeg har gått på medisiner som har tullet med hormonene mine. I tillegg har jeg hatt utrolig dårlig tid denne høsten og egentlig ikke hatt tid til å trene. Men nå må jeg bare, jeg orker ikke lenger. Jeg syns ikke det skal være sånn at du virkelig hater kroppen din. Og jeg vil ikke bli tynn, jeg vil bare bli litt slankere og mer tonet. Jeg vil ha stor rompe og hofter, men bare ikke hengemage.

Uansett, ferdig med depping nå. Jeg kan liksom ikke ta kroppen min ta over hele livet mitt heller! I går rulet jeg min fine nye hårbøyle fra H&M barneavdelingen. Det er sikkert noen som syns sløyfer er ut, men jeg syns det er hot som faen!

IMG_0036

Tror det er på tide å klippe panneluggen… Men uansett, godt nytt år kjære lesere!

2 kommentarer:

  1. Har funnet ut at man må godta hengemage for å ha fantastisk rumpe.. Trist, men sant. Panneluggen din er sååå fin i denne lengden, ikke rør den! :-)

    SvarSlett
  2. jeg er lett villig til å ofre rompa for hengemage, den er laaaaangt fra fantastisk uansett. jeg syns også den er fin, men den er umulig! lever sitt eget liv, den er mye lenger enn den ser ut på bildet

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...