mandag 23. januar 2012

Bad girl

Jeg er jo verdens største tilhenger av reality TV, og jeg har lest om Bad Girls Club lenge, men ikke sett en episode før i dag. Det som slo meg først var ikke hvor stygt hår jentene hadde, at de drakk seg idiotiske og sloss eller at de rett og slett var skanky bitches, men hvor utrolig lett jeg kunne glidd rett inn i serien!

ÆÆÆÆÆ!!!!!!!

Jeg tenker ikke på megselv som SÅ bitchy! Joda jeg kan være ganske bitch, spesielt når jeg drikker, men jeg har alltid tenkt at jeg ikke er så crazy at jeg kunne vært med på reality. Hvis noen har sett serien lurer dere kanskje på om jeg er sånn i virkeligheten, men jeg er ikke det. Men hvis jeg hadde hatt de riktige personene mine som presset de rette knappene, pluss litt alkohol hadde jeg LETT blitt så crazy! Noe å tenke på for meg…

bad-girls-club2(1)

For de som lurer på om programmet er bra eller ikke, så falt det ikke helt i smak her hjemme. Men det begynner ny sesong i USA i natt, og den tar plass i Las Vegas! Det er verdt et nytt forsøk!

IMG_0999

Jeg har også fått meg en ny mascara! Spennende, yes? Jeg har hatt lyst å prøve Lancome Doll Eyes siden den kom, men jeg er lat. Men nå har jeg altså fått den av mamma som nettopp har vært på flyplass-shopping. Tusen takk, mamma!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...