lørdag 28. januar 2012

Chanel May

DSC_0438

Endelig er den min! Muahahahah! Den er så fin og rosa så, og jeg er veldig positiv til kvaliteten. Den er cream, og jeg trenger egentlig bare to lag, det skjer ikke ofte! Den er en ganske varm rosa, og jeg føler den passer best for vår og sommer. Jeg syns ikke bildet over viser fargen så godt, den er litt varmere og bittelitt mer rosa. Jeg har ikke bestemt meg om jeg skal spare den til våren eller ikke, for tiden bruker jeg jo OPI Pink Friday som en narkoman, og den har en rosafarge som jeg syns passer hele året. Jeg tror faktisk den ligner ganske mye på Chanel Rose Insolent, som jeg ikke har selv.

Under er den swatchet med sollys og blits, to lag. Jeg syns fargen ligner mest på sånn den ser ut på neglene på bildet uten blits.

DSC_0441DSC_0442

DSC_0437

Sammenligning fra venstre til høyre: Sephora by OPI Techno Girl er mørkere, Mavala South Beach Pink har shimmer og er mørkere og litt rosa, OPI Pink Friday er lysere og kaldere, Chanel Mica Rosa er lysere med shimmer, Gosh Bubble Gum er den nærmeste men den har mer lilla i seg og er bittelitt lysere, Essie French Affair er lysere, litt mer lilla og mer milky.

1 kommentar:

  1. Den er såå fin!! :) Kjøpte April selv, men mulig at jeg må få tak i denne også ..

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...