lørdag 7. januar 2012

Cred til FU.com

Jeg må bare gi litt cred til FeelUnique i dag, fordi jeg er så utrolig fornøyd med kundeservicen deres! I midten av desember kjøpte jeg en sjampoo til meg og en til pappa i to forskjellige bestillinger. Den til pappa kom på under en uke, men min kom ikke. Så jeg reiste hjem og forventet at den skulle ligge i postkassen da jeg kom hjem etter jul, men det gjorde den heller ikke.

Som de fleste vet har nettbutikker ingen krav på å sende deg et nytt produkt når du ikke betaler for porto med tracking, men jeg pleier å prøve meg likevel. Og sannelig får jeg ikke bare en ny shampoo, men jeg får 10% rabatt på neste bestilling. Det syns jeg er top notch! Jeg syns de fortjener litt gratis reklame nå, og koden er jo veldig gøy som bestiller alt av Kerastase derfra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...