fredag 20. januar 2012

Fight Club

Oh my gaaawd vi hadde en sykt gøy dag på skolen i dag! Vi lærte litt spesialeffekt basiskunnskap i dag og lærte å lage tårer, svette, skitne tenner, blåmerker, skrubbsår og kutt med både voks og plastlim. Amazing! Kamera tok kvelden, men jeg fikk tatt noen mobilbilder! Jeg tror forresten jeg er klar for halloween nå, hehe. Bildene som er av meg er ikke min sminke, bare mitt sexy ansikt, modellen min var nemlig litt sjenert i dag. De to andre er mitt arbeid.

sfX blåmerke

SFX kutt lim (1)

SFX kutt voks

SFX tenner (1)

Etter skolen møtte jeg min elskling Sam for mat og shopping, fordi han trengte skjorter til jobb. Oooooog fine gaver til Kaja! Yaaaay! Fikk et enkelt, svart miniskjørt også. Nå mangler jeg bare den lilla og den hvite ponnien!

IMG_0991

1 kommentar:

  1. Herlig het, du kunne glitt rett inn i en tannkremreklame :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...