onsdag 4. januar 2012

IMATS

Såååå i dag er det én måned til jeg og storparten av klassen skal på IMATS i London. For de som ikke vet hva IMATS er så står det for International Make-up Artist Trade Show og holdes i seks av verdens største byer hvert år. I morgen er det faktisk fire uker til avreise London, jeg må jo ha et par dager der før til shopping og gøy. Jeg ser fram til masse sminkeshopping (og hamstring) og spennende foredrag, men jeg lurte på om noen av dere som leser har vært på IMATS før og kan fortelle meg litt om hvordan det er? Jeg gleder meg helt syyykt, men kjenner egentlig ingen som har vært der før.

4 kommentarer:

  1. Har aldri vært der, men er veldig veldig nysgjerrig, og gleder meg til å lese om det når du kommer hjem!

    SvarSlett
  2. Så gøy! :) Misunner deg stort :)

    SvarSlett
  3. De aller fleste i MUA klassen på Imageakademiet skal også dit, nå er det bare 1 uke igjen. Gleder meg sykt :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...