lørdag 21. januar 2012

Katy Perry x Eylure

kp

Det over hele nettet denne uken, men har dere sett at Eylure har slått seg sammen med Katy Perry for en liten kolleksjon falske vipper? So cute! Jeg er en sucker for falske vipper, jeg nekter faktisk å gå på byen uten, og et par av disse caught my attention. Nå vet jeg ikke hvor de selger Eylure i Norge (jeg er sikker på at jeg har sett noen, men ikke fullt utvalg) men disse er tilgjengelige i USA nå og i England i februar. Og Kaja skal snart til London! Håper de har kommet i butikk innen den tid.

Jeg liker spesielt ‘Oh, my!’ og litt ‘Oh, Honey!’ og ‘Cool Kitty’ selv om de er langt fra unike. Det eneste jeg syns er litt rart er at det virker som om de har brukt et gammelt bilde av Katy. De kunne i det minste tatt et nytt og vist vippene påført. Strange…

oh honey! 1oh my! 1

Sweetie Pie 1cool kitty 1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...