lørdag 7. januar 2012

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Liner

Dette er et produkt jeg har lest veldig mye positivt om på skjønnhetsblogger det siste halve året, men jeg tror ikke det har tatt like mye av i Norge. Jeg er jo stor tilhenger av gel liner, så jeg tenkte det endelig var på tide å teste den, både for meg og for deres skyld.

IMG_0935

Første gang jeg brukte denne var det med børsten som medfølger, og jeg ble egentlig veldig skuffet. Den var vanskelig å få på både fint og jevnt, og børsten var mildt sagt et mareritt. Jeg ble litt forundret siden jeg hadde hørt så mye bra om den, så jeg testet den igjen med min vanlige linerbørste. Denne gangen ble jeg veldig positivt overrasket!

IMG_0936

Den kommer kun i svart, og selv om den ikke er av den svarteste sorten ser den veldig bra ut påført riktig. Den var ganske silky, nesten på nivå med Face Stockholm og Bobbi Brown, og jeg syns den var ekstremt enkel å påføre (merk: med en bedre børste). Det kan være litt vanskelig å få fargen jevn, men det blir bra hvis du går over evt. flekker etterpå. Når den har tørket sitter den veldig godt og smudger ikke, men hvis du gnir hardt på den vil fargen begynne å forsvinne. Den gir et ganske matt resultat.

Den første gangen jeg brukte den hadde jeg ikke et pudderprodukt på øyelokket, og da farget den av på øyelokket. Andre bruk, med øyenskygge, smittet den ikke i det hele tatt.

Jeg må ta opp den medfølgende børsten også. Jeg syns det er veldig positivt at det følger med en børste, for jeg antar de aller fleste ikke har eyelinerbørste, MEN den er helt rævva! Jeg ville egentlig bare kastet den, evt beholdt den som leppebørste eller noe sånn. Jeg bruker alltid min fine MAC 210, men MAC 208 er også fin.

IMG_0945IMG_0946

Fra øverst til nederst på begge bildene ser dere MAC 208, MAC 210 og den medfølgende børsten.

Den koster 129 kr og kan kjøpes på alt av Vita, Cubus, H&M osv. så den burde være tilgjengelig i hele landet.

Negativt:

- Litt vanskelig å legge fargen helt perfekt.

- Fargen er ikke kullsvart.

- Børsten er ubrukelig.

- Smitter av på oljete øyelokk.

Positivt:

- Pris.

- Enkel å jobbe med.

- Tilgjengelighet.

 

Alt i alt et ganske bra produkt, og jeg syns de positive sidene overveier de negative. Så denne gel lineren er:

APPROVED

 

Produktet har jeg kjøpt selv

4 kommentarer:

  1. Enig med deg med kosten. Den egner seg nok bedre til noe annet enn gel-liner. Produktet i seg selv har jeg veldig sansen for! Den er lett å jobbe med og den sitter godt (med primer og øyenskygge under vel og merke). Jeg er godt fornøyd med kjøpet, men kommer nok til å kjøpe en annen neste gang (mest på grunn av nysgjerrighet da..).
    Den får "Approved" med god margin av meg!

    SvarSlett
  2. Eg brukte an i et par mnd med vanlig børste sian som du seie, den som komme me suge. Eg slutta å bruga an fødi an smitta veldig av på øyelokket mitt og eg må gå rondt i kanskje 5 min uden å blonka for at den ska tørka. D jekk eg isje me på, og bytta sist mnd t vanlig flytande eyeliner igjen, som eg synes e veldig mye bære. En bra gel liner e den frå MAC. Bære enn dennan.

    SvarSlett
  3. Anna: he desverre ikkje tatt asiatiske aue i betraktning då, men dei fleste lesarne mine he jo ikkje d. eg he ikkje satt an opp mot mac å andre merka me vilje, for selvfølgeli e den dårligare å kan ikkje sammenlignas. men eg syns den e et fint alternativ for dei som ikkje vil bruka så mye penga på liner, elle ikkje he umiddelbar mulihet t d

    SvarSlett
  4. Syns fargen heller ikke er så bra, men kosten syns jeg faktisk var veldig bra til å legge eyeliner med, kommer mer an på hva slags kost man liker å legge på med :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...