tirsdag 24. januar 2012

Wants!

Jeg blir bare mer og mer hektet på asiatisk skjønnhet for hver dag som går. Det er så mye der ute, og og de fleste produktene er bare beyond søte! Og rosa. I vesten skal liksom design på forpakningen være enkel og klassisk, men i Asia skal alt bare være søtt. Loves it! Jeg har jo prøvd litt Etude House og SkinFood (begge er Koreanske merker) og er veldig fornøyd. Nå har jeg lyst å prøve flere Japanske merker, så mange egentlig at det er vanskelig å finne ut hvor jeg skal starte. Jeg har begynt å lese flere blogger skrevet av asiatiske jenter både i Asia og i USA, som hovedsaklig skriver om asiatiske produkter og merker.

wishlist På bildet over ser dere flere av produktene jeg VIRKELIG vil ha. Starter med vipper og liner fra Dolly Wink, er merke som jeg tror er unevnelig populært. Vippene skal være sinnsykt bra og kunne bruker i opp til en måned. Diamond Lash har mange fine design for en mye billigere penge enn Dolly Wink, og jeg har hørt at de skal være ganske bra. Jill Stuart er jo egentlig en designer, men sminkemerket selges kun i Asia. Det er på nivå med Chanel og Dior, og prisene matcher merket. Forpakningene deres er helt syke, og produktet jeg ønsker meg aller aller mest er blushen dere ser som har en medfølgende børste. Vipper fra Hello Kitty, selfexplanatory. Hårmasken fra Essential ser jeg er mange sin HG-fuktmaske. Candy Doll er litt på linje med Dolly Wink, og lipglossene deres ser spesielt søte ut, og blushene. Canmake er et drugstore merke, på linje med Maybelline her i Norge. De har en hau søte produkter, men jeg er spesielt hypp på blushene her også.

Jeg har også funnet flere nettbutikker som sender asiatiske produkter til Norge, og jeg har sett mange bloggere handler fra de så jeg vil anta de er sikre.

Sasa

Artie

PinkyParadise

YesStyle

Jeg tror de selger alle utenom Jill Stuart, og alt kan selvfølgelig finnes på eBay. Jeg syns det er enklere å stole på nettbutikker da, og jeg tror du ofte får bedre shipping for en bedre pris. Jeg tenker jeg skal slå meg litt løs når jeg får lønn i mars (februarlønnen går jo på IMATS) og bestille meg noen godsaker og kanskje et par sirkellinser.

5 kommentarer:

  1. veganerdritt? støtter du virkelig dyremishandling?
    Ta en titt her du :) www.kosmetikk.info

    SvarSlett
    Svar
    1. Da kan jo du melde deg frivillig til å teste produkter i trynet ditt før de selges. ? Syntes jeg du burde gjøre, så redder vi flere dyr.

      Slett
  2. Yesstyle.com sender også til Norge (tror jeg). Og hva skjer med de sure meggene i kommentarfeltet i det siste?

    SvarSlett
  3. Tusen takk for tipset!!! De har jo Jill stuart til og med! Bra med koreanske merker, lit dyrere enn på ebay selvfølgelig, men mye bedre utvalg. Skal lett shoppe der når jeg får råd!

    Nei du vet, folk tror de kan være så frekke de vil når de kan være anonyme. De tenker sikkert ikke på at bloggere har følelser.

    SvarSlett
  4. Likte dennan posten så godt at eg bookmarke an! He blitt SÅÅÅÅÅÅÅ utrolig hekta på asiatisk sminke og hudprodukte sjøl :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...