fredag 20. januar 2012

Zoya

Jeg har hatt lyst å prøve neglelakkene fra Zoya ganske lenge, og fikk tilsendt disse to før jul. Begge to er cream-lakker, den røde heter 'Tamsen' og den blå 'Breezi'.

De er uten både ditten og datten av mystiske stoffer, og skal holde mye lenger enn andre lakker.

Jeg er ikke stor tilhenger av kremlakker, ennav grunnene er kanskje fordi de ofte er grusomme å jobbe med, men disse er nok de beste jeg noen sinne har prøvd. Utrolig lette å jobbe med, legger seg pent og du trenger ikke 18 lag. Bare to faktisk.

Om de sitter bedre enn andre? Jeg vet ikke jeg, merket egentlig ingen forskjell fra andre merker. Men jeg vet ikke om det er lakken sin feil eller toplakken min, lakker sitter ganske dårlig med hurtigtørkende overlakker men jeg har ikke tid til å vente på at neglene skal tørke.

Jeg blir nødt til å anskaffe flere, rosa shimmer anyone? Disse fargene er ikke noe for meg... Ketchup-rød? Ewww!

Produktene har jeg fått tilsendt med hensyn til PR.

1 kommentar:

  1. Oooh, personlig syns jeg da disse to fargene var nydelige hehe :)

    Har tenkt lenge på å prøve de ut, blir vel å kjøpe noen etterhvert :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...