onsdag 1. februar 2012

Det ble med semifinalen

Så gikk det ikke lenger enn semifinalen for Skjønnhetsbloggen, og for å være ærlig så visste jeg det egentlig. Jeg innbiller meg at jeg har en liten sixth sence når det kommer til ‘overraskelser’, og jeg drømte til og med at jeg ikke gikk videre i natt.

Jeg er egentlig ikke så veldig skuffet, fordi jeg ikke engang hadde forventet å komme til semifinalen. MEN jeg vil takke alle som har stemt på meg, dere er best!

Jeg kjenner mange som har delt sine tanker om at hvis den andre med navn Skjønnhetsbloggen gikk videre så kunne det være en feil, eller folk feilstemming, men det gidder ikke jeg tenke på nå. Jeg syns også bloggen min fortjente å gå videre mye mer enn noen av de andre som faktisk gikk til finalen, men det er ingen grunn til å gråte over sølt melk. Yes?

Heldigvis er bloggen min ung og har ennå ikke blitt den perfekte bloggen jeg vil den skal være, og jeg har ikke tenkt å gi opp ennå. Jeg kan uansett feire AT JEG FORTSATT ER AWESOME og reise til London i morgen!

Go Kaja!

Hvem vet, kanskje vi er tilbake med revansj neste år?

1 kommentar:

  1. Better luck next year ja! Personlig synes jeg du er den har som vist mest ekte interesse for skjønnhet/make up, det virker ihvertfall som du virkelig har peiling på hva du snakker om. Men nå har jeg så vidt skummet igjennom de andre bloggene der da...
    God tur i morgen forresten!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...