tirsdag 7. februar 2012

Innkjøp fra London

Sent i går kveld kom jeg endelig hjem fra en litt for lang tur til London. Jeg tror faktisk dette var mitt 10. besøk i verdens beste by, men langt i fra det mest spennende. Det ble shopping for det meste, og her får dere se mesteparten av alt jeg har kjøpt. Jeg kjøpte bittelitt hverdagsklær også, men det er ikke særlig spennende. Når jeg ser på bildene og alle tingene føles det som om jeg har kjøpt utrolig lite, men jeg har jo brukt utrolig mye penger! Bilder og info fra IMATS kommer senere!

DSC_0483

fra IMATS: concealerpalett, masse børster fra Crown Brushes, sminkefjerner fra Bioderma, tom leppestiftpalett, kremblush fra Illamasqua, liplinere fra MUFE, glitter fra Make-Up Atelier og et par andre småting.

DSC_0491

Random skjønnhetsting: favorittbalsamen, hårfarge, vipper, neglelakker, NARS orgasm til sminkekitet, MAC gel liner, Kiehls body lotion, små Guerlain Teracottas med kabuki osv.

DSC_0492

Ennå mer random: Bok, veske fra TopShop, Hello Kitty matboks, vaskekluter, hårbøyler fra Forever21 og stain removing wipes (perfekt for meg som søler på megselv hele tiden!)

DSC_0493

Ballerinas fra TopShop og sandaler fra Carvela.

7 kommentarer:

  1. Elsker vesken! Håper ellers du hadde en lærerik og koselig tur?

    SvarSlett
  2. Bittelitt lærerik, under middels koselig. Alt i alt ikke en veldig vellykket tur, neste gang reiser jeg med kjæreste eller BFF i stedet for!

    SvarSlett
  3. Så mye fint. =)

    Hvor i London ligger F21..? Dit vil jeg neste gang! :)

    Hvordan er NARS Orgasm Blush, blir den veldig synlig på lys hud..?

    Jeg har rødt hår og veldig blek hud, så jeg turde rett og slett ikke kjøpe Orgasm, i frykt for at jeg ville få dyprøde kinn og bli seendes ut som om jeg var med i en operaoppsetning. =S Jeg valgte Sex Appeal istedet, siden jeg har hørt flere si den er veldig dus i forhold til de andre nyansene.

    SvarSlett
  4. F21 ligger på Oxford Street, rett ved Bond Street stasjonen, og rett i nærheten av Selfridges.

    Nei Orgasm er veldig lys og passer ALLE! de kaller det jo verdens mest universalflatterende rouge. Den er egentlig ikke så veldig pigmentert, og jeg pleier å påføre 2-3 ganger hvis jeg skal på byen, så jeg ville ikke vært redd for det. Du burde virkelig kjøpe den, den er fantastisk. Og den er jo ikke rød heller! den er fersken, men litt rosa. sooo pretty

    SvarSlett
  5. Heihei!
    Ser du har kjøpt et NARS produkt :) Hvor i London har du kjøpt den? Skal til London i vinterferien, noen butikker du vil anbefale?

    SvarSlett
  6. Jeg kjøpte på Selfridges, men det selges også på Liberty og Space.NK (bare google butikkene for adresser). For billig sminke anbefaler jeg alltid å besøke større Boots og Superdrug, de har masse billige godsaker vi ikke har i Norge, men er du på jakt etter mer spesiell sminke kan du sjekke ut Guru Makeup Emporium som ligger litt utenfor byen. Ellers er jo alltid TopShop verdt et besøk og hvis du liker billige og trendy klær er Forever21 veldig bra.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...