mandag 13. februar 2012

Ladurée Les Merveilleuses

Dette er uten tvil den vakreste sminken jeg har sett i hele mitt liv. Den er så fin at det er pynt. Hvordan kan noen bruke og derfor ødelegge disse? De fleste har vel fått med seg at Ladureé er et veldig kjent konditori fra Paris, og de er mest kjent for makronene sine som har blitt så trendy de siste årene. Nå har de altså komt med en sminkekolleksjon som er sluppet i Japan nå, og som skal komme til Europa til høsten og resten av verden senere.

p1_image

Face Color Rose er åpenbart midtpunket i kolleksjonen (det er ikke blader i beholderen, det er faktisk rouge!) men prisene blir nok gankse høye. Bare rougen koster ca. 600kr og beholderen koster da 300, hvis ikke får du bare en boks. Tviler på at det kommer i salg i Norge, men jeg MÅ bare ha den der i samlingen min!

Fant noen bilder fra A Blissful Living fra lanseringen i Tokyo som jeg bare må vise dere.

P1060959

P1070032

Sikler dere nå?

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...