søndag 19. februar 2012

Meeh

Hei folkens! Har alle det bra? Jeg har det ikke helt topp for tiden, og det er derfor jeg ikke har fått blogget i helgen. Jeg er kvalm nesten hele tiden, konstant sliten og sovner så fort jeg hviler meg. Hva skjedde med at helg skal være gøy?

Det er dårlig med livslysten akkurat nå, og jeg er drittlei alt og alle. Jeg er sinnsykt klar med å bli ferdig på skolen, og jeg gleder meg til å få ordentlig ferie fra jobb. Akkurat nå forstår jeg ikke hvordan jeg skal orke fire måneder til! Jeg føler at 2012 har vært et skikkelig drittår så langt, og det ser ikke ut som om det kommer til å forandre seg i nærmeste fremtid. Jeg har det egentlig greit, jeg føler bare ikke ting går min vei, spesielt når jeg føler meg så fysisk dårlig!

Det er heldigvis bare en uke igjen på skolen før vinterferie, noe jeg trenger sårt. Så hvis jeg er en dårlig blogger håper jeg at dere holder ut og husker at før eller siden er jeg tilbake better then ever! Skal prøve og i det minste dele diverse reviews med dere så fort jeg orker.

Nå håper jeg alle har en fin søndag videre mens jeg stikker på jobb får å svette litt på maskinrommet mitt!

2 kommentarer:

  1. Hehe, nesten litt sånn som eg føle meg kvær dag det. Kanskje du e gravid :OOO!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...