torsdag 16. februar 2012

Pakken fra min første swap

IMG_1120

I dag fikk jeg endelig pakken min etter Beauty Blogger swappen jeg fortalte dere om for noen uker siden! Min partner var Julia i Colorado. Dette var min første swap, og jeg har lyst å gjøre det igjen men velge selv hvem jeg skal swappe med. Jeg ble lit skuffet over at hun bare hadde kjøpt alt på internett og fått de til å sende det, litt upersonlig liksom, men sånn er det vel når du swapper med en 13 åring.

Jeg tipset jo dere om swappingen, var det noen som meldte seg på?

4 kommentarer:

  1. Hei.

    Har du fått testet "Doll Eyes"fra Lancome? Jeg er ikke overbevist,synes den gjør lite ut av seg. Faller nok tilbake på Diorshow;)

    SvarSlett
  2. Syns den ser bra ut, men den drysser og det takler jeg virkelig ikke. Kan heller anbefale Eyes to Kill av Armani som jeg skal skrive om i helgen.

    SvarSlett
  3. Gleder meg til det innlegget!

    SvarSlett
  4. Kan du ikke lage en video på det du kjøpte i London? :D
    Er mye lettere å se på video :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...