søndag 25. mars 2012

En liten oppdatering

Hallo mennesker! Hva skjer? Som dere vet har jeg vært veldig dårlig de siste månedene, men jeg kan meddele at jeg er på bedringens vei. Selv om jeg har veldig mye å gjøre med skole og jobb, noe som gjør meg veldig sliten, skal jeg prøve å blogge litt mer. Heldigvis er det snart sommer, og en velfortjent ferie. Påske kommer først da, men jeg klarer aldri slappe helt av i de små feriene, spesielt siden jeg snart må levere inn noen greier på skolen som jeg såvidt har begynt på! Skal prøve å kose meg litt med familien likevel, og jeg og Sam skal nok klare en liten tur innom Farris Bad for å koble helt av.

Jeg kommer også med en spennende nyhet neste uke! Eller, JEG syns det er grusomt spennende, men jeg vet ikke om dere syns det ennå, hehe.

Håper dere holder ut med meg, så blir det litt mer spennende snart!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å høre de spennende nyhetene! Håper du har det greit hvertfall, og at du er på bedringens vei! :)

    SvarSlett
  2. SÅ spennende :) Gleder meg til å høre. ha en flott påske!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...