lørdag 31. mars 2012

Ja, jeg er gravid!

Jeg sa jo jeg hadde nyheter! Jeg vet noen hadde gjettet riktig, og ja jeg er gravid! Da jeg blogget at jeg var så dårlig visste jeg det faktisk ikke, og kåret 2012 et drittår, men der tok jeg skikkelig feil. Jeg kan ikke si det har vært så enkelt som jeg forventet så langt, jeg gikk jo rundt i 8 uker og trodde jeg bare var kjempesyk!

Nå er jeg altså i trygge 2. trimester, og i begynnelsen av oktober får jeg og samboeren min en liten sønn eller datter. Hele greia føles ganske crazy, og selv om vi har hørt hjertet er det vanskelig for oss å innse at det faktisk er en bitteliten baby inni magen min. Jeg kjenner at magen har vokst, men det er er ennå for tidlig for en synlig baby bump som jeg gleder meg helt utrolig til å få.

Men ikke tro at dette skal bli en babyblogg nå. Jeg kommer nok ikke til å blogge så veldig mye om graviditeten. Jeg syns det er veldig personlig, det er jo faktisk noe som skjer inni kroppen min, men jeg skal holde dere oppdatert underveis. Det er ikke så lenge til vi forhåpentligvis får vite kjønn, og rundt den samme tiden vil jeg kanskje kunne kjenne spark mens magen blir større og babyen begynner å høre så jeg kan prate masse til den.

Vi er utrolig glade, og gleder oss helt sinnsykt begge to. De som kjenner meg vet at jeg har hatt lyst på barn veldig lenge. Vi hadde egentlig tenkt å vente litt lenger, men jeg tenker at det er skjebnen som bestemte at det er dette barnet som skal bli vårt. Vi har fått ingenting annet enn støtte så langt, og det er deilig å tenke på at babyen får så mange mennesker som bryr seg.

Nå skal jeg nyte påskeferie i første omgang, og prøve å slappe av siden det er ganske utmattende å lage et nytt menneske!

10 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Nå har du kanskje tid til å slappe litt av når bebisen kommer, og være skikkelig husmor en stund?:-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg gleder meg til å bli husmor, endelig! Men tviler på at det blir så mye avslapping med det første, hehe

      Slett
  2. Gratulere da :) Dette er jo kjempe koselig og lese :) Jeg leser bloggen din fast og du har min støtte selv om vi ikke er bekjente :) stå på :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye igjen kjære Kaja!

    SvarSlett
  4. Åi, så spennende! :)

    SvarSlett
  5. Åh, så utrolig hyggelig! Gratulerer så masse! :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye! Så gøy :-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så utrolig mye! :D Du har masse å se frem til. Gled deg, det finnes ikke noe bedre enn å være mamma. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...