onsdag 25. april 2012

Bloggpause i mai

Etter mye tenking har jeg bestemt meg for å ha en bloggpause, i hvertfall ut mai. Akkurat nå føler jeg ingen glede for å blogge, dere har sikkert merket det siden det har blitt så få innlegg den siste tiden, og siden jeg fant ut at jeg skal bli mamma har sminke og skjønnhetsprodukter sunket ganske langt ned på min indre prioriteringsliste. Det er liksom ikke like spennende lenger, å få barn er jo så mye større det liksom tar over livet! Samtidig er jeg veldig stresset for tiden, og skal jo gjøre ferdig skolen i mai (eksamen i begynnelsen av juni) samtidig som jeg fortsatt jobber 50%. Som sagt alt for mye å gjøre! Jeg har tenkt endel på å legge ned bloggen helt, og enten slutte å blogge eller starte en ny blogg. Jeg skal bruke denne måneden til å tenke.

Ha en fin måned alle sammen, mai er jo finest siden den har så mange ekstra fridager!

10 kommentarer:

  1. jeg håper du velger å fortsette, du kan jo skrive om et fabolous liv som husmor?;)

    SvarSlett
  2. Håper ikke du legger ned bloggen helt! Pauser er alltid greit, og jeg skjønner det spesielt siden du har en fin tid foran deg :) Hvordan blir eksamen på Face forresten? Hva skjer om man stryker?

    SvarSlett
  3. Akkurat nå føler jeg meg liksom ganske ferdig med akkurat denne bloggen, har liksom lyst å ha mulighet til å skrive om flere andre ting, så tror uansett ikke jeg fortsetter å skrive denne, men vi får se! Det er 3 eksamener de siste ukene før skoleslutt, er ikke helt sikkert men tror den ene er kreativ sminke, den ene er en tidsperiode og husker ikke den siste. Hvis du stryker troooooor jeg du kanskje får mulighet til å ta den igjen med elevene året etterpå, men er ikke helt sikker. Tror uansett du ikke får tatt den samme året. Men samtidig tror jeg det nesten er umulig å stryke! De som ikke består skolen er nok heller fordi de har for mye fravær.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror forresten jeg glemte å gratulere deg med at du kom inn, så: gratulerer!

      Slett
  4. Skjønner godt at du prioriterer skole og familie foran bloggen =)
    Har satt veldig pris på dine ærlige synspunkter og hjelpsomme råd, så håper jo selvsagt at du ikke slutter å blogge helt, evt kommer tilbake senere når lyst/tid strekker til.

    Dersom du ser dette så ønsker jeg deg lykke til med eksamener og svangerskap!

    Forresten, har du noen tips til hva man bør se etter av make up/hudpleie i London?

    SvarSlett
  5. Check it http://skjonnhetsbloggen.blogspot.com/2011/01/sminkeshopping-i-london.html

    SvarSlett
  6. Hvorfor fant jeg ikke den da jeg søkte gjennom bloggen? :O
    Tusen takk hvertfall =)
    Håper alt er bra med deg og at du ikke stresser alt for mye i disse tider.

    =)

    SvarSlett
  7. I hope you will come back soon! I like youre style of blogging! :) From now on I follow you with bloglovin’, would you like to follow me back?

    SvarSlett
  8. Hei! Sier du fra om du starter en evnt ny blogg? Digger bloggen din!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...